J,S,E & L

tjeeena boys and girls. Idag har jag varit riktigt deppig, typ alla är bortresta och sånt. olivia är på landet, rasmus är bortreset, emma är bortrest, felicia är bortrest, aa dom flesta är bortresta. åh,saknar dom! fan,ja vill inte sitta här hemma i sverige och möggla. men iallafall,  eftersom typ ingen är hemma så passar jag på att umgås lite med min kära broder joel och mina kära systrar ellinor och linnéa. inte mycket att hurra för menmen. vi åkte runt lite i stan typ hela dagen och köpte lite saker. sen skulle joel iväg och träffa hans tjej och vi andra stack hem. och just nu har ellinor lyckats tappabort min bästa mascara, så duktig som hon är -,- . aja, puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback